Friday, 29 January 2010

Our Paintings - Lukisan Kami

Selamat Berkunjung lagi,

Kat bawah ni adalah lukisan-lukisan yang kami buat sama-sama.
Abang yang paling banyak. Tasya acah-acah sikit aje.
Ada banyak lagi yang dah kami conteng. Yang lain tu dah
terkoyak dan abah tak semnpat nak amik foto.





Abah cakap lukisan ni semuanya cantik. Kalau Tasya rajin
nanti abah belikan pensil warna yang baru. Cat warna air pun abah
beli jugak. Tiap-tiap kali guna asyik tumpah dan comot merata
tempat. Nasib baik mama spoting.

Tasya pun ada masuk foto kat sekolah abang.
Kawan-kawan kat sini semuanya best belaka.
Ada pulak taman permainan.
Boleh lah lepas tensen sekali-sekala,

Sekarang ni kami dah ubah hobi yang baru.
Nanti kami cerita lain hari.
Mai lah selalu lawat blog Tasya ni.
Boleh kita sama-sama kongsi idea.
TATA TITI dulu.

http://TasyaAmir.blogspot.com

1 comment:

  1. Lovely. I liked it. Plz do visit me and leave your comment on GooTAR Blog

    ReplyDelete